Deze website wordt geopereerd door:
KAYAK Europe GmbH
Claridenstrasse 25
8002 Zurich
Zwitserland
Als u vragen of feedback heeft, ga dan naar onze help-pagina.
Contactgegevens voor zakelijke aanvragen (e.g., hoteleigenaren, agentschappen, marketing- of advertentieaanvragen) vind je hier.
EU Commissie platform voor onlinegeschillenbeslechting: https://www.ec.europa.eu/consumers/odr
Wij werken niet mee aan geschillenbeslechting bij een arbitrageprocedure in consumentenzaken.
Directeuren: Peer Bueller, Susana Alves D'Emic
Belastingnummer: CHE-353.781.308 HR
Geregistreerd bij het Handelsregister van Zürich, Zwitserland
Adres hoofdkantoor van het bedrijf: Zürich, Zwitserland
BTW identificatienummer: CHE-353.781.308 MWST
https://www.facebook.com/kayak.netherlands
Informatie overeenkomstig met Regulatie (EU) 2022/2065 (DSA)
Ons aanspreekpunt overeenkomstig met artikel 11 van de DSA is het contactformulier hier. Communicatie kan in het Engels of in het Deens worden verstuurd.
Onze juridische vertegenwoordiger overeenkomstig met artikel 13 van de DSA is Momondo A/S, Farvergade 10, DK-1463 Kopenhagen, Denemarken, CVR DK 20181397, feedback@momondo.com.
In overeenstemming met onze verplichtingen volgens de Digital Services Act van de EU, verwachten we dat het gemiddelde aantal maandelijkse gebruikers* van onze service (waaronder KAYAK, momondo, HotelsCombined, SWOODOO, checkfelix, Cheapflights en roomsearch) van 2023-08-01 tot en met 2024-01-31 onder de 45 miljoen. is.
Dit is slechts een schatting gebaseerd op de gegevens die op dat moment beschikbaar waren en de beperkte richtlijnen van de Digital Services Act ('DSA'). Deze schatting moet volgens de DSA worden gepubliceerd en dient niet voor andere doeleinden te worden gebruikt. De methodologieën die zijn gebruikt om een schatting te maken van het gemiddelde aantal maandelijkse gebruikers, zoals bepaald in de DSA, vereisen belangrijke beoordelings- en ontwerpinput, zijn onderhevig aan gegevens- en andere beperkingen en zijn per definitie onderhevig aan statistische verschillen en onzekerheden. Deze schattig kan lager of hoger zijn naarmate we onze aanpak verfijnen en als reactie op de publicatie van een methodologie van de Europese Commissie.
Ga naar de pagina Booking Holdings Inc. Investor Relations om de gebruikerstatistieken te bekijken die relevant zijn voor ons bedrijf.
* 'afnemer van een dienst' wordt volgens de DSA gedefinieerd als 'elke natuurlijke of juridische persoon die gebruikmaakt van een tussenpersoon, in het bijzonder voor de doeleinden om informatie te vinden en deze toegankelijk te maken'. Hieronder vallen ook gebruikers aan wie informatie is getoond door onze services, zelfs als deze gebruiker geen transactie heeft gedaan.
Ga naar de pagina Zo gaan wij te werk voor informatie over rangschikkingen, recommender-systemen, het melden van illegale content en ons beleid voor contentbeheer.
Informatie overeenkomstig met Art. 11 van Regulatie (EU) 2019/1150
We geven de volgende informatie over het functioneren en de effectiviteit van ons interne klachtafhandelingssysteem onder Regulatie (EU) 2019/1150:
Totaal aantal ingediende klachten: 0
Belangrijkste type klachten: N/A
Gemiddelde tijd om klachten te verwerken en op te lossen: N/A
Uitkomst van klachten op een geaggregeerde basis: N/A
Laatst bijgewerkt: januari 2024.