Laagseizoen | januari |
---|---|
Hoogseizoen | juli |
Goedkoopste vlucht | € 66 |
Ontdek welke vliegmaatschappijen rechtstreeks vanuit Luchthaven van Amsterdam Schiphol naar Luchthaven van Lissabon vliegen en op welke dagen en boek rechtstreekse vluchten.
Rechtstreekse heenvluchten
maandag
Aeromexico,Air Canada,Azores Airlines+19 andere
Aeromexico,Air Canada+20 andere
18
19
dinsdag
Aeromexico,Air Canada,Azores Airlines+19 andere
Aeromexico,Air Canada+20 andere
18
19
woensdag
Aeromexico,Air Canada,Azores Airlines+19 andere
Aeromexico,Air Canada+20 andere
18
19
donderdag
Aeromexico,Air Canada,Azores Airlines+19 andere
Aeromexico,Air Canada+20 andere
18
19
vrijdag
Aeromexico,Air Canada,Azores Airlines+19 andere
Aeromexico,Air Canada+20 andere
18
19
zaterdag
Aeromexico,Air Canada,Azores Airlines+18 andere
Aeromexico,Air Canada+19 andere
17
18
zondag
Aeromexico,Air Canada,Azores Airlines+19 andere
Aeromexico,Air Canada+20 andere
18
19
Rechtstreekse retourvluchten
maandag
Aeromexico,Air Canada,Azores Airlines+17 andere
Aeromexico,Air Canada+18 andere
16
17
dinsdag
Aeromexico,Air Canada,Azores Airlines+17 andere
Aeromexico,Air Canada+18 andere
16
17
woensdag
Aeromexico,Air Canada,Azores Airlines+17 andere
Aeromexico,Air Canada+18 andere
16
17
donderdag
Aeromexico,Air Canada,Azores Airlines+17 andere
Aeromexico,Air Canada+18 andere
16
17
vrijdag
Aeromexico,Air Canada,Azores Airlines+16 andere
Aeromexico,Air Canada+17 andere
15
16
zaterdag
Aeromexico,Air Canada,Azores Airlines+17 andere
Aeromexico,Air Canada+18 andere
16
17
zondag
Aeromexico,Air Canada,Azores Airlines+17 andere
Aeromexico,Air Canada+18 andere
16
17
Wifi gekocht voor de gehele vlucht - pas na 2,5 uur werkte de wifi. Slechte zaak!! Assistentie van de crew gevraagd, personeel kwam gewoon niet. Na 1 uur aan mijn buren gevraagd of ze ook wilde 'bellen' voor assistentie en toen duurde het nog 15 minuten. Echt slecht!!
Wifi gekocht voor de gehele vlucht - pas na 2,5 uur werkte de wifi. Slechte zaak!! Assistentie van de crew gevraagd, personeel kwam gewoon niet. Na 1 uur aan mijn buren gevraagd of ze ook wilde 'bellen' voor assistentie en toen duurde het nog 15 minuten. Echt slecht!!
Zeer koud in de businessclass. Iedereen deed zijn jas aan. Gevraagd of het iets warmer kon waar ja werd opgezegd maar wat niet gebeurde.
Het zitcomfort was ronduit slecht. Personeel was als doorgaans top.
Covid protocol was badly monitored. Coughing people without a mask. Thank you KLM for your ignorance.
Wel wat vertragingen maar dat was niemand zijn schuld. Landen op FNC is niet altijd evident.
Drie meer delayed. Dan opeen 5 uur later dan 3 uur dan weer opeens 4 uur later. Er beleven mails binnenkomen. Geen idee meer wat je moest doen.
Check in was the worst ever. COVID-19 🤣😂🤣 sorry that can and needs to get much better and quicker
Prima voor dat geld. Wel erg dure koffers als extra.
Transavia personeel was top. Security personeel op luchthaven Kos erg onvriendelijk.
Personeel was asociaal, het toestel was niet schoongemaakt. Het was echt dramatisch slecht.
I asked for a refund because I was covid positive and nobody responded yet.