Ontdek welke vliegmaatschappijen rechtstreeks vanuit Brussel-Nationaal naar Alicante-Elche vliegen en op welke dagen en boek rechtstreekse vluchten.
Rechtstreekse heenvluchten
maandag
Brussels Airlines,Iberia,Transavia+2 andere
Brussels Airlines,Iberia+3 andere
1
2
dinsdag
Brussels Airlines,Iberia,TUI Fly Belgium+2 andere
Brussels Airlines,Iberia+3 andere
1
2
woensdag
Brussels Airlines,Iberia,TUI Fly Belgium+2 andere
Brussels Airlines,Iberia+3 andere
1
2
donderdag
Brussels Airlines,Iberia,TUI Fly Belgium+2 andere
Brussels Airlines,Iberia+3 andere
1
2
vrijdag
Brussels Airlines,Iberia,TUI Fly Belgium+2 andere
Brussels Airlines,Iberia+3 andere
1
2
zaterdag
Brussels Airlines,Iberia,TUI Fly Belgium+2 andere
Brussels Airlines,Iberia+3 andere
1
2
zondag
Brussels Airlines,Iberia,TUI Fly Belgium+2 andere
Brussels Airlines,Iberia+3 andere
1
2
Rechtstreekse retourvluchten
maandag
Brussels Airlines,Iberia,TUI Fly Belgium+2 andere
Brussels Airlines,Iberia+3 andere
1
2
dinsdag
Brussels Airlines,Iberia,TUI Fly Belgium+2 andere
Brussels Airlines,Iberia+3 andere
1
2
woensdag
Brussels Airlines,Iberia,TUI Fly Belgium+2 andere
Brussels Airlines,Iberia+3 andere
1
2
donderdag
Brussels Airlines,Iberia,TUI Fly Belgium+2 andere
Brussels Airlines,Iberia+3 andere
1
2
vrijdag
Brussels Airlines,Iberia,TUI Fly Belgium+2 andere
Brussels Airlines,Iberia+3 andere
1
2
zaterdag
Brussels Airlines,Iberia,TUI Fly Belgium+2 andere
Brussels Airlines,Iberia+3 andere
1
2
zondag
Brussels Airlines,Iberia,TUI Fly Belgium+2 andere
Brussels Airlines,Iberia+3 andere
1
2
Vanaf de boeking ging alles vlotjes. Goed geïnformeerd over de vlucht en te nemen acties...
Vanaf de boeking ging alles vlotjes. Goed geïnformeerd over de vlucht en te nemen acties...
A320 europa configuration , no drink or food included, crew makes or breaks experience
Transavia personeel was top. Security personeel op luchthaven Kos erg onvriendelijk.
Personeel was asociaal, het toestel was niet schoongemaakt. Het was echt dramatisch slecht.
I asked for a refund because I was covid positive and nobody responded yet.
Drie meer delayed. Dan opeen 5 uur later dan 3 uur dan weer opeens 4 uur later. Er beleven mails binnenkomen. Geen idee meer wat je moest doen.
Check in was the worst ever. COVID-19 🤣😂🤣 sorry that can and needs to get much better and quicker
Boarding was heel chaotisch. Geen duidelijke scheiding van de rijen tussen priorety en niet priorety. Bovenbakken zaten snel vol ondanks dat je extra moest betalen.
Weer vertraging. Niet altijd jullie schuld. Maar lang staan wachten met kleine kinderen is niet zo’n genot