Ontdek welke vliegmaatschappijen rechtstreeks vanuit Brussel-Nationaal naar Málaga vliegen en op welke dagen en boek rechtstreekse vluchten.
Rechtstreekse heenvluchten
maandag
Air Canada,Brussels Airlines,Etihad Airways+4 andere
Air Canada,Brussels Airlines+5 andere
3
4
dinsdag
Air Canada,Brussels Airlines,Etihad Airways+4 andere
Air Canada,Brussels Airlines+5 andere
3
4
woensdag
Air Canada,Brussels Airlines,Etihad Airways+5 andere
Air Canada,Brussels Airlines+6 andere
4
5
donderdag
Air Canada,Brussels Airlines,Etihad Airways+4 andere
Air Canada,Brussels Airlines+5 andere
3
4
vrijdag
Brussels Airlines,Iberia,Ryanair+3 andere
Brussels Airlines,Iberia+4 andere
2
3
zaterdag
Air Canada,Brussels Airlines,Etihad Airways+4 andere
Air Canada,Brussels Airlines+5 andere
3
4
zondag
Air Canada,Brussels Airlines,Etihad Airways+5 andere
Air Canada,Brussels Airlines+6 andere
4
5
Rechtstreekse retourvluchten
maandag
Brussels Airlines,Iberia,TUI Fly Belgium+2 andere
Brussels Airlines,Iberia+3 andere
1
2
dinsdag
Brussels Airlines,Iberia,TUI Fly Belgium+2 andere
Brussels Airlines,Iberia+3 andere
1
2
woensdag
ANA,Brussels Airlines,Iberia+4 andere
ANA,Brussels Airlines+5 andere
3
4
donderdag
Brussels Airlines,Iberia,Transavia+2 andere
Brussels Airlines,Iberia+3 andere
1
2
vrijdag
Brussels Airlines,Iberia,Ryanair+3 andere
Brussels Airlines,Iberia+4 andere
2
3
zaterdag
ANA,Brussels Airlines,Iberia+3 andere
ANA,Brussels Airlines+4 andere
2
3
zondag
Brussels Airlines,Iberia,Ryanair+3 andere
Brussels Airlines,Iberia+4 andere
2
3
Vanaf de boeking ging alles vlotjes. Goed geïnformeerd over de vlucht en te nemen acties...
Vanaf de boeking ging alles vlotjes. Goed geïnformeerd over de vlucht en te nemen acties...
Als je vergelijkt zoals met Swiss air. Brussels airlines heeft oude toestellen. Je krijgt geen water meer aan boord. Geen attentie. Proppen handbagage zonder te weten of er iets breekbaar inzit. Dit zijn punten waar Swiss wel op let !
Transavia personeel was top. Security personeel op luchthaven Kos erg onvriendelijk.
Personeel was asociaal, het toestel was niet schoongemaakt. Het was echt dramatisch slecht.
I asked for a refund because I was covid positive and nobody responded yet.
Boarding was heel chaotisch. Geen duidelijke scheiding van de rijen tussen priorety en niet priorety. Bovenbakken zaten snel vol ondanks dat je extra moest betalen.
Het was de ergste vlucht van mijn leven. Het boardingpersoneel in Lissabon was onbeschoft en onvriendelijk
Weer vertraging. Niet altijd jullie schuld. Maar lang staan wachten met kleine kinderen is niet zo’n genot