Ontdek welke vliegmaatschappijen rechtstreeks vanuit Amsterdam Schiphol naar Lissabon vliegen en op welke dagen en boek rechtstreekse vluchten.
Rechtstreekse heenvluchten
maandag
Aeromexico, Air Canada, Azores Airlines+17 andere
Aeromexico, Air Canada+18 andere
16
17
dinsdag
Aeromexico, Air Canada, Azores Airlines+17 andere
Aeromexico, Air Canada+18 andere
16
17
woensdag
Aeromexico, Air Canada, Azores Airlines+17 andere
Aeromexico, Air Canada+18 andere
16
17
donderdag
Aeromexico, Air Canada, Azores Airlines+17 andere
Aeromexico, Air Canada+18 andere
16
17
vrijdag
Aeromexico, Air Canada, Azores Airlines+17 andere
Aeromexico, Air Canada+18 andere
16
17
zaterdag
Aeromexico, Air Canada, Azores Airlines+16 andere
Aeromexico, Air Canada+17 andere
15
16
zondag
Aeromexico, Air Canada, Azores Airlines+17 andere
Aeromexico, Air Canada+18 andere
16
17
Rechtstreekse retourvluchten
maandag
Aeromexico, Azores Airlines, Azul+16 andere
Aeromexico, Azores Airlines+17 andere
15
16
dinsdag
Aeromexico, Azores Airlines, Azul+16 andere
Aeromexico, Azores Airlines+17 andere
15
16
woensdag
Aeromexico, Azores Airlines, Azul+16 andere
Aeromexico, Azores Airlines+17 andere
15
16
donderdag
Aeromexico, Azores Airlines, Azul+16 andere
Aeromexico, Azores Airlines+17 andere
15
16
vrijdag
Aeromexico, Azores Airlines, Azul+15 andere
Aeromexico, Azores Airlines+16 andere
14
15
zaterdag
Aeromexico, Azores Airlines, Azul+16 andere
Aeromexico, Azores Airlines+17 andere
15
16
zondag
Aeromexico, Azores Airlines, Azul+16 andere
Aeromexico, Azores Airlines+17 andere
15
16
Zeer koud in de businessclass. Iedereen deed zijn jas aan. Gevraagd of het iets warmer kon waar ja werd opgezegd maar wat niet gebeurde.
Zeer koud in de businessclass. Iedereen deed zijn jas aan. Gevraagd of het iets warmer kon waar ja werd opgezegd maar wat niet gebeurde.
Covid protocol was badly monitored. Coughing people without a mask. Thank you KLM for your ignorance.
Transavia personeel was top. Security personeel op luchthaven Kos erg onvriendelijk.
Personeel was asociaal, het toestel was niet schoongemaakt. Het was echt dramatisch slecht.
I asked for a refund because I was covid positive and nobody responded yet.
Wel wat vertragingen maar dat was niemand zijn schuld. Landen op FNC is niet altijd evident.
Drie meer delayed. Dan opeen 5 uur later dan 3 uur dan weer opeens 4 uur later. Er beleven mails binnenkomen. Geen idee meer wat je moest doen.
Amsterdam (AMS)Nederland
Lissabon (LIS)Portugal