Laagseizoen | augustus |
---|---|
Hoogseizoen | december |
Goedkoopste vlucht | € 420 |
Ontdek welke vliegmaatschappijen rechtstreeks vanuit Luchthaven van Amsterdam Schiphol naar Buenos Aires vliegen en op welke dagen en boek rechtstreekse vluchten.
Rechtstreekse heenvluchten
maandag
Aerolineas Argentinas,KLM
Aerolineas Argentinas,KLM
dinsdag
Aerolineas Argentinas,KLM
Aerolineas Argentinas,KLM
woensdag
Aerolineas Argentinas,KLM
Aerolineas Argentinas,KLM
donderdag
Aerolineas Argentinas,KLM
Aerolineas Argentinas,KLM
vrijdag
Aerolineas Argentinas,KLM
Aerolineas Argentinas,KLM
zaterdag
Aerolineas Argentinas,KLM
Aerolineas Argentinas,KLM
zondag
Aerolineas Argentinas,KLM
Aerolineas Argentinas,KLM
Rechtstreekse retourvluchten
maandag
Aerolineas Argentinas,KLM
Aerolineas Argentinas,KLM
dinsdag
Aerolineas Argentinas,KLM
Aerolineas Argentinas,KLM
woensdag
Aerolineas Argentinas,KLM
Aerolineas Argentinas,KLM
donderdag
Aerolineas Argentinas,KLM
Aerolineas Argentinas,KLM
vrijdag
Aerolineas Argentinas,KLM
Aerolineas Argentinas,KLM
zaterdag
Aerolineas Argentinas,KLM
Aerolineas Argentinas,KLM
zondag
Aerolineas Argentinas,KLM
Aerolineas Argentinas,KLM
De service is aardig uitgekleed in de ecomonoy klasse. Eenvoudig ontbijt met keuze uit scrambled eggs of crepe’s met appel. Flesje water en dat is het dan. Tussendoor geen snacks of andere dranken waar ze mee rond komen. Vlak voor de landing nog een warme snack en dat was het op een 8 uur durende vlucht.
De service is aardig uitgekleed in de ecomonoy klasse. Eenvoudig ontbijt met keuze uit scrambled eggs of crepe’s met appel. Flesje water en dat is het dan. Tussendoor geen snacks of andere dranken waar ze mee rond komen. Vlak voor de landing nog een warme snack en dat was het op een 8 uur durende vlucht.
Volle vlucht, de extra beenruimte, bijgeboekt, was perfect. Wisselende temperaturen gedurende de vlucht. Vriendelijke bemanning.
service in de businessclass kwam pas na 40 minuten omdat de steward de gehele tijd in de cockpit verbleef op een vlucht van 2,5 uur lijkt mij dat heel lang en onnodig
Wifi gekocht voor de gehele vlucht - pas na 2,5 uur werkte de wifi. Slechte zaak!! Assistentie van de crew gevraagd, personeel kwam gewoon niet. Na 1 uur aan mijn buren gevraagd of ze ook wilde 'bellen' voor assistentie en toen duurde het nog 15 minuten. Echt slecht!!
Zeer koud in de businessclass. Iedereen deed zijn jas aan. Gevraagd of het iets warmer kon waar ja werd opgezegd maar wat niet gebeurde.
Vertraging waardoor we laat landden, en toen lange taxi en nog bus naar de gate. Tenslotte nog 45 min wachten op paspoortcontrole waardoor pas 23:45 buiten.
vluchtvertragingen kunnen verder worden aangekondigd, zodat u niet urenlang op de luchthaven hoeft te wachten
Personnel, goede stoel en verbinding op tijd. Gate op Dubai was krap, maar ging ok
Covid protocol was badly monitored. Coughing people without a mask. Thank you KLM for your ignorance.
We kregen info dat de vlucht overboekt was dus gingen we naar de informatiebalie van Lufthansa in Frankfurt en werden werkelijk onbeschoft te woord gestaan. Ook geen wifi aan boord. Slechte entertainment.
1. We hadden een ‘pre-boarding’ ticket. Wat is dat? Konden niet zomaar door en moesten naar ticket balie. 2. Frankfurt is primitief: met bussen van gates naar plane vice versa. Transit via allerlei merkwaardige gangenstelsels. En dan zelf trap op om plane binnen te komen. Dat gaat niet ok voor mensen slecht ter been. Is dit het moderne Duitsland? In Holguin ook trap af en op. Daarna door naar Montego Bay: dat is beter dan Frankfurt !