Laagseizoen | juni |
---|---|
Hoogseizoen | december |
Goedkoopste vlucht | € 450 |
De service is aardig uitgekleed in de ecomonoy klasse. Eenvoudig ontbijt met keuze uit scrambled eggs of crepe’s met appel. Flesje water en dat is het dan. Tussendoor geen snacks of andere dranken waar ze mee rond komen. Vlak voor de landing nog een warme snack en dat was het op een 8 uur durende vlucht.
De service is aardig uitgekleed in de ecomonoy klasse. Eenvoudig ontbijt met keuze uit scrambled eggs of crepe’s met appel. Flesje water en dat is het dan. Tussendoor geen snacks of andere dranken waar ze mee rond komen. Vlak voor de landing nog een warme snack en dat was het op een 8 uur durende vlucht.
Volle vlucht, de extra beenruimte, bijgeboekt, was perfect. Wisselende temperaturen gedurende de vlucht. Vriendelijke bemanning.
Zeer koud in de businessclass. Iedereen deed zijn jas aan. Gevraagd of het iets warmer kon waar ja werd opgezegd maar wat niet gebeurde.
Vertraging waardoor we laat landden, en toen lange taxi en nog bus naar de gate. Tenslotte nog 45 min wachten op paspoortcontrole waardoor pas 23:45 buiten.
vluchtvertragingen kunnen verder worden aangekondigd, zodat u niet urenlang op de luchthaven hoeft te wachten
Covid protocol was badly monitored. Coughing people without a mask. Thank you KLM for your ignorance.
We kregen info dat de vlucht overboekt was dus gingen we naar de informatiebalie van Lufthansa in Frankfurt en werden werkelijk onbeschoft te woord gestaan. Ook geen wifi aan boord. Slechte entertainment.
1. We hadden een ‘pre-boarding’ ticket. Wat is dat? Konden niet zomaar door en moesten naar ticket balie. 2. Frankfurt is primitief: met bussen van gates naar plane vice versa. Transit via allerlei merkwaardige gangenstelsels. En dan zelf trap op om plane binnen te komen. Dat gaat niet ok voor mensen slecht ter been. Is dit het moderne Duitsland? In Holguin ook trap af en op. Daarna door naar Montego Bay: dat is beter dan Frankfurt !
We hadden allemaal alleen maar 1 handbagage en we waren allemaal volgens de regels en we moesten deze laten inchecken tegen onze wil. Erg arrogante maatschappij. Ik was al gestopt te vliegen met ze en dacht ga het weer proberen. Maar dit is voorlopig weer de laatste keer. Nare maatschappij die niet weet wat klant vriendelijkheid en customer service is