Goedkoopste vlucht | € 294 |
---|
Ontdek welke vliegmaatschappijen rechtstreeks vanuit Luchthaven van Amsterdam Schiphol naar Houston vliegen en op welke dagen en boek rechtstreekse vluchten.
Rechtstreekse heenvluchten
maandag
Air Canada,Air France,Austrian Airlines+6 andere
Air Canada,Air France+7 andere
5
6
dinsdag
Air Canada,Air France,Austrian Airlines+6 andere
Air Canada,Air France+7 andere
5
6
woensdag
Air Canada,Air France,Austrian Airlines+6 andere
Air Canada,Air France+7 andere
5
6
donderdag
Air Canada,Air France,Austrian Airlines+6 andere
Air Canada,Air France+7 andere
5
6
vrijdag
Air Canada,Air France,Austrian Airlines+6 andere
Air Canada,Air France+7 andere
5
6
zaterdag
Air Canada,Air France,Austrian Airlines+6 andere
Air Canada,Air France+7 andere
5
6
zondag
Air Canada,Air France,Austrian Airlines+6 andere
Air Canada,Air France+7 andere
5
6
Rechtstreekse retourvluchten
maandag
Air Canada,Air France,Austrian Airlines+6 andere
Air Canada,Air France+7 andere
5
6
dinsdag
Air Canada,Air France,Austrian Airlines+6 andere
Air Canada,Air France+7 andere
5
6
woensdag
Air Canada,Air France,Austrian Airlines+6 andere
Air Canada,Air France+7 andere
5
6
donderdag
Air Canada,Air France,Austrian Airlines+6 andere
Air Canada,Air France+7 andere
5
6
vrijdag
Air Canada,Air France,Austrian Airlines+6 andere
Air Canada,Air France+7 andere
5
6
zaterdag
Air Canada,Air France,Austrian Airlines+6 andere
Air Canada,Air France+7 andere
5
6
zondag
Air Canada,Air France,Austrian Airlines+6 andere
Air Canada,Air France+7 andere
5
6
De service is aardig uitgekleed in de ecomonoy klasse. Eenvoudig ontbijt met keuze uit scrambled eggs of crepe’s met appel. Flesje water en dat is het dan. Tussendoor geen snacks of andere dranken waar ze mee rond komen. Vlak voor de landing nog een warme snack en dat was het op een 8 uur durende vlucht.
De service is aardig uitgekleed in de ecomonoy klasse. Eenvoudig ontbijt met keuze uit scrambled eggs of crepe’s met appel. Flesje water en dat is het dan. Tussendoor geen snacks of andere dranken waar ze mee rond komen. Vlak voor de landing nog een warme snack en dat was het op een 8 uur durende vlucht.
service in de businessclass kwam pas na 40 minuten omdat de steward de gehele tijd in de cockpit verbleef op een vlucht van 2,5 uur lijkt mij dat heel lang en onnodig
Zeer koud in de businessclass. Iedereen deed zijn jas aan. Gevraagd of het iets warmer kon waar ja werd opgezegd maar wat niet gebeurde.
Personnel, goede stoel en verbinding op tijd. Gate op Dubai was krap, maar ging ok
Covid protocol was badly monitored. Coughing people without a mask. Thank you KLM for your ignorance.
We kregen info dat de vlucht overboekt was dus gingen we naar de informatiebalie van Lufthansa in Frankfurt en werden werkelijk onbeschoft te woord gestaan. Ook geen wifi aan boord. Slechte entertainment.
1. We hadden een ‘pre-boarding’ ticket. Wat is dat? Konden niet zomaar door en moesten naar ticket balie. 2. Frankfurt is primitief: met bussen van gates naar plane vice versa. Transit via allerlei merkwaardige gangenstelsels. En dan zelf trap op om plane binnen te komen. Dat gaat niet ok voor mensen slecht ter been. Is dit het moderne Duitsland? In Holguin ook trap af en op. Daarna door naar Montego Bay: dat is beter dan Frankfurt !
We hadden allemaal alleen maar 1 handbagage en we waren allemaal volgens de regels en we moesten deze laten inchecken tegen onze wil. Erg arrogante maatschappij. Ik was al gestopt te vliegen met ze en dacht ga het weer proberen. Maar dit is voorlopig weer de laatste keer. Nare maatschappij die niet weet wat klant vriendelijkheid en customer service is