Laagseizoen | januari |
---|---|
Hoogseizoen | oktober |
Goedkoopste vlucht | € 35 |
Ontdek welke vliegmaatschappijen rechtstreeks vanuit Luchthaven van Amsterdam Schiphol naar Luchthaven van Málaga vliegen en op welke dagen en boek rechtstreekse vluchten.
Rechtstreekse heenvluchten
maandag
Delta,Iberia,KLM+6 andere
Delta,Iberia+7 andere
5
6
dinsdag
Delta,Iberia,KLM+5 andere
Delta,Iberia+6 andere
4
5
woensdag
Delta,Iberia,KLM+6 andere
Delta,Iberia+7 andere
5
6
donderdag
Delta,Iberia,KLM+6 andere
Delta,Iberia+7 andere
5
6
vrijdag
Delta,Iberia,KLM+6 andere
Delta,Iberia+7 andere
5
6
zaterdag
Delta,Iberia,KLM+5 andere
Delta,Iberia+6 andere
4
5
zondag
Delta,Iberia,KLM+6 andere
Delta,Iberia+7 andere
5
6
Rechtstreekse retourvluchten
maandag
Delta,Iberia,KLM+6 andere
Delta,Iberia+7 andere
5
6
dinsdag
Delta,Iberia,KLM+5 andere
Delta,Iberia+6 andere
4
5
woensdag
Delta,Iberia,KLM+6 andere
Delta,Iberia+7 andere
5
6
donderdag
Delta,Iberia,KLM+6 andere
Delta,Iberia+7 andere
5
6
vrijdag
Delta,Iberia,KLM+6 andere
Delta,Iberia+7 andere
5
6
zaterdag
Delta,Iberia,KLM+5 andere
Delta,Iberia+6 andere
4
5
zondag
Delta,Iberia,KLM+6 andere
Delta,Iberia+7 andere
5
6
Wifi gekocht voor de gehele vlucht - pas na 2,5 uur werkte de wifi. Slechte zaak!! Assistentie van de crew gevraagd, personeel kwam gewoon niet. Na 1 uur aan mijn buren gevraagd of ze ook wilde 'bellen' voor assistentie en toen duurde het nog 15 minuten. Echt slecht!!
Wifi gekocht voor de gehele vlucht - pas na 2,5 uur werkte de wifi. Slechte zaak!! Assistentie van de crew gevraagd, personeel kwam gewoon niet. Na 1 uur aan mijn buren gevraagd of ze ook wilde 'bellen' voor assistentie en toen duurde het nog 15 minuten. Echt slecht!!
Zeer koud in de businessclass. Iedereen deed zijn jas aan. Gevraagd of het iets warmer kon waar ja werd opgezegd maar wat niet gebeurde.
Vertraging waardoor we laat landden, en toen lange taxi en nog bus naar de gate. Tenslotte nog 45 min wachten op paspoortcontrole waardoor pas 23:45 buiten.
Covid protocol was badly monitored. Coughing people without a mask. Thank you KLM for your ignorance.
Drie meer delayed. Dan opeen 5 uur later dan 3 uur dan weer opeens 4 uur later. Er beleven mails binnenkomen. Geen idee meer wat je moest doen.
Check in was the worst ever. COVID-19 🤣😂🤣 sorry that can and needs to get much better and quicker
Prima voor dat geld. Wel erg dure koffers als extra.
Transavia personeel was top. Security personeel op luchthaven Kos erg onvriendelijk.
Personeel was asociaal, het toestel was niet schoongemaakt. Het was echt dramatisch slecht.
I asked for a refund because I was covid positive and nobody responded yet.
Geen selectief beleid mbt Carry-in koffers toepassen. Consistent de regels toepassen.
Boarding was heel chaotisch. Geen duidelijke scheiding van de rijen tussen priorety en niet priorety. Bovenbakken zaten snel vol ondanks dat je extra moest betalen.