Laagseizoen | januari |
---|---|
Hoogseizoen | oktober |
Goedkoopste vlucht | € 76 |
Ontdek welke vliegmaatschappijen rechtstreeks vanuit Luchthaven van Amsterdam Schiphol naar Luchthaven van Porto vliegen en op welke dagen en boek rechtstreekse vluchten.
Rechtstreekse heenvluchten
maandag
Delta,GOL,KLM+2 andere
Delta,GOL+3 andere
1
2
dinsdag
Delta,GOL,KLM+2 andere
Delta,GOL+3 andere
1
2
woensdag
Delta,GOL,KLM+2 andere
Delta,GOL+3 andere
1
2
donderdag
Delta,GOL,KLM+2 andere
Delta,GOL+3 andere
1
2
vrijdag
Delta,GOL,KLM+2 andere
Delta,GOL+3 andere
1
2
zaterdag
Delta,GOL,KLM+2 andere
Delta,GOL+3 andere
1
2
zondag
Delta,GOL,KLM+2 andere
Delta,GOL+3 andere
1
2
Rechtstreekse retourvluchten
maandag
Delta,GOL,KLM+2 andere
Delta,GOL+3 andere
1
2
dinsdag
Delta,GOL,KLM+2 andere
Delta,GOL+3 andere
1
2
woensdag
Delta,GOL,KLM+2 andere
Delta,GOL+3 andere
1
2
donderdag
Delta,GOL,KLM+2 andere
Delta,GOL+3 andere
1
2
vrijdag
Delta,GOL,KLM+2 andere
Delta,GOL+3 andere
1
2
zaterdag
Delta,GOL,KLM+2 andere
Delta,GOL+3 andere
1
2
zondag
Delta,GOL,KLM+2 andere
Delta,GOL+3 andere
1
2
Volle vlucht, de extra beenruimte, bijgeboekt, was perfect. Wisselende temperaturen gedurende de vlucht. Vriendelijke bemanning.
Volle vlucht, de extra beenruimte, bijgeboekt, was perfect. Wisselende temperaturen gedurende de vlucht. Vriendelijke bemanning.
Zeer koud in de businessclass. Iedereen deed zijn jas aan. Gevraagd of het iets warmer kon waar ja werd opgezegd maar wat niet gebeurde.
vluchtvertragingen kunnen verder worden aangekondigd, zodat u niet urenlang op de luchthaven hoeft te wachten
Covid protocol was badly monitored. Coughing people without a mask. Thank you KLM for your ignorance.
Gedoe met teveel passagiers die weigeren een mondkapje op te doen en een kat/muis spel spelen met de bemanning. KLM kwaliteit als vanouds, maar verziekt door dit soort medepassagiers.
Wel wat vertragingen maar dat was niemand zijn schuld. Landen op FNC is niet altijd evident.
Prima voor dat geld. Wel erg dure koffers als extra.
Transavia personeel was top. Security personeel op luchthaven Kos erg onvriendelijk.
Personeel was asociaal, het toestel was niet schoongemaakt. Het was echt dramatisch slecht.
I asked for a refund because I was covid positive and nobody responded yet.
We kregen info dat de vlucht overboekt was dus gingen we naar de informatiebalie van Lufthansa in Frankfurt en werden werkelijk onbeschoft te woord gestaan. Ook geen wifi aan boord. Slechte entertainment.
1. We hadden een ‘pre-boarding’ ticket. Wat is dat? Konden niet zomaar door en moesten naar ticket balie. 2. Frankfurt is primitief: met bussen van gates naar plane vice versa. Transit via allerlei merkwaardige gangenstelsels. En dan zelf trap op om plane binnen te komen. Dat gaat niet ok voor mensen slecht ter been. Is dit het moderne Duitsland? In Holguin ook trap af en op. Daarna door naar Montego Bay: dat is beter dan Frankfurt !