Laagseizoen | september |
---|---|
Hoogseizoen | december |
Goedkoopste vlucht | € 82 |
Ontdek welke vliegmaatschappijen rechtstreeks vanuit Luchthaven van Amsterdam Schiphol naar Luchthaven van Riga vliegen en op welke dagen en boek rechtstreekse vluchten.
Rechtstreekse heenvluchten
maandag
Delta,Emirates,Iberia+4 andere
Delta,Emirates+5 andere
3
4
dinsdag
Delta,Emirates,Iberia+4 andere
Delta,Emirates+5 andere
3
4
woensdag
Delta,Emirates,Iberia+4 andere
Delta,Emirates+5 andere
3
4
donderdag
Delta,Emirates,Iberia+5 andere
Delta,Emirates+6 andere
4
5
vrijdag
Air Canada,Delta,Emirates+5 andere
Air Canada,Delta+6 andere
4
5
zaterdag
Delta,Emirates,Iberia+4 andere
Delta,Emirates+5 andere
3
4
zondag
Delta,Emirates,Iberia+5 andere
Delta,Emirates+6 andere
4
5
Rechtstreekse retourvluchten
maandag
Air Canada,Delta,Emirates+5 andere
Air Canada,Delta+6 andere
4
5
dinsdag
Air Canada,Delta,Emirates+6 andere
Air Canada,Delta+7 andere
5
6
woensdag
Air Canada,Delta,Emirates+5 andere
Air Canada,Delta+6 andere
4
5
donderdag
Air Canada,Delta,Emirates+7 andere
Air Canada,Delta+8 andere
6
7
vrijdag
Air Canada,Delta,Emirates+5 andere
Air Canada,Delta+6 andere
4
5
zaterdag
Air Canada,Delta,Emirates+6 andere
Air Canada,Delta+7 andere
5
6
zondag
Air Canada,Delta,Emirates+7 andere
Air Canada,Delta+8 andere
6
7
Volle vlucht, de extra beenruimte, bijgeboekt, was perfect. Wisselende temperaturen gedurende de vlucht. Vriendelijke bemanning.
Volle vlucht, de extra beenruimte, bijgeboekt, was perfect. Wisselende temperaturen gedurende de vlucht. Vriendelijke bemanning.
Wifi gekocht voor de gehele vlucht - pas na 2,5 uur werkte de wifi. Slechte zaak!! Assistentie van de crew gevraagd, personeel kwam gewoon niet. Na 1 uur aan mijn buren gevraagd of ze ook wilde 'bellen' voor assistentie en toen duurde het nog 15 minuten. Echt slecht!!
Zeer koud in de businessclass. Iedereen deed zijn jas aan. Gevraagd of het iets warmer kon waar ja werd opgezegd maar wat niet gebeurde.
Covid protocol was badly monitored. Coughing people without a mask. Thank you KLM for your ignorance.
So far, 5 out of 5 flights by airbaltic have either been delayed or cancelled. During long delays, they do not inform you or provide some food/water. After cancellation you're forced to wait half an hour for the call centre to pick up the phone, just to sent an automatic link to get you a hotel room to spend your night. Cancellations happen, but they just do not take any care of their passengers.
Prima voor dat geld. Wel erg dure koffers als extra.
Transavia personeel was top. Security personeel op luchthaven Kos erg onvriendelijk.
Personeel was asociaal, het toestel was niet schoongemaakt. Het was echt dramatisch slecht.
I asked for a refund because I was covid positive and nobody responded yet.