Laagseizoen | maart |
---|---|
Hoogseizoen | december |
Goedkoopste vlucht | € 89 |
Ontdek welke vliegmaatschappijen rechtstreeks vanuit Luchthaven van Amsterdam Schiphol naar Luchthaven van Tallinn Lennart Meri vliegen en op welke dagen en boek rechtstreekse vluchten.
Rechtstreekse heenvluchten
maandag
Air Canada,Delta,Emirates+2 andere
Air Canada,Delta+3 andere
1
2
dinsdag
Delta,Emirates,KLM+1 andere
Delta,Emirates+2 andere
1
woensdag
Air Canada,Delta,Emirates+2 andere
Air Canada,Delta+3 andere
1
2
donderdag
Delta,Emirates,KLM+1 andere
Delta,Emirates+2 andere
1
vrijdag
Air Canada,Delta,Emirates+2 andere
Air Canada,Delta+3 andere
1
2
zaterdag
Delta,Emirates,KLM+1 andere
Delta,Emirates+2 andere
1
zondag
Delta,Emirates,KLM+1 andere
Delta,Emirates+2 andere
1
Rechtstreekse retourvluchten
maandag
Air Canada,Delta,Emirates+3 andere
Air Canada,Delta+4 andere
2
3
dinsdag
Air Canada,Delta,Emirates+4 andere
Air Canada,Delta+5 andere
3
4
woensdag
Air Canada,Delta,Emirates+3 andere
Air Canada,Delta+4 andere
2
3
donderdag
Air Canada,Delta,Emirates+4 andere
Air Canada,Delta+5 andere
3
4
vrijdag
Air Canada,Delta,Emirates+3 andere
Air Canada,Delta+4 andere
2
3
zaterdag
Air Canada,Delta,Emirates+4 andere
Air Canada,Delta+5 andere
3
4
zondag
Air Canada,Delta,Emirates+4 andere
Air Canada,Delta+5 andere
3
4
Volle vlucht, de extra beenruimte, bijgeboekt, was perfect. Wisselende temperaturen gedurende de vlucht. Vriendelijke bemanning.
Volle vlucht, de extra beenruimte, bijgeboekt, was perfect. Wisselende temperaturen gedurende de vlucht. Vriendelijke bemanning.
Zeer koud in de businessclass. Iedereen deed zijn jas aan. Gevraagd of het iets warmer kon waar ja werd opgezegd maar wat niet gebeurde.
vluchtvertragingen kunnen verder worden aangekondigd, zodat u niet urenlang op de luchthaven hoeft te wachten
Covid protocol was badly monitored. Coughing people without a mask. Thank you KLM for your ignorance.
So far, 5 out of 5 flights by airbaltic have either been delayed or cancelled. During long delays, they do not inform you or provide some food/water. After cancellation you're forced to wait half an hour for the call centre to pick up the phone, just to sent an automatic link to get you a hotel room to spend your night. Cancellations happen, but they just do not take any care of their passengers.
We kregen info dat de vlucht overboekt was dus gingen we naar de informatiebalie van Lufthansa in Frankfurt en werden werkelijk onbeschoft te woord gestaan. Ook geen wifi aan boord. Slechte entertainment.
1. We hadden een ‘pre-boarding’ ticket. Wat is dat? Konden niet zomaar door en moesten naar ticket balie. 2. Frankfurt is primitief: met bussen van gates naar plane vice versa. Transit via allerlei merkwaardige gangenstelsels. En dan zelf trap op om plane binnen te komen. Dat gaat niet ok voor mensen slecht ter been. Is dit het moderne Duitsland? In Holguin ook trap af en op. Daarna door naar Montego Bay: dat is beter dan Frankfurt !