Laagseizoen | juli |
---|---|
Hoogseizoen | maart |
Goedkoopste vlucht | € 29 |
Ontdek welke vliegmaatschappijen rechtstreeks vanuit Luchthaven van Lissabon naar Luchthaven van Amsterdam Schiphol vliegen en op welke dagen en boek rechtstreekse vluchten.
Rechtstreekse heenvluchten
Lissabon naar Amsterdam Schiphol
maandag
Aeromexico,Air Canada,Azores Airlines+18 andere
Aeromexico,Air Canada+19 andere
17
18
dinsdag
Aeromexico,Air Canada,Azores Airlines+17 andere
Aeromexico,Air Canada+18 andere
16
17
woensdag
Aeromexico,Air Canada,Azores Airlines+18 andere
Aeromexico,Air Canada+19 andere
17
18
donderdag
Aeromexico,Air Canada,Azores Airlines+18 andere
Aeromexico,Air Canada+19 andere
17
18
vrijdag
Aeromexico,Air Canada,Azores Airlines+17 andere
Aeromexico,Air Canada+18 andere
16
17
zaterdag
Aeromexico,Air Canada,Azores Airlines+17 andere
Aeromexico,Air Canada+18 andere
16
17
zondag
Aeromexico,Air Canada,Azores Airlines+19 andere
Aeromexico,Air Canada+20 andere
18
19
Rechtstreekse retourvluchten
Amsterdam Schiphol naar Lissabon
maandag
Aeromexico,Air Canada,Azores Airlines+19 andere
Aeromexico,Air Canada+20 andere
18
19
dinsdag
Aeromexico,Air Canada,Azores Airlines+19 andere
Aeromexico,Air Canada+20 andere
18
19
woensdag
Aeromexico,Air Canada,Azores Airlines+19 andere
Aeromexico,Air Canada+20 andere
18
19
donderdag
Aeromexico,Air Canada,Azores Airlines+20 andere
Aeromexico,Air Canada+21 andere
19
20
vrijdag
Aeromexico,Air Canada,Azores Airlines+19 andere
Aeromexico,Air Canada+20 andere
18
19
zaterdag
Aeromexico,Air Canada,Azores Airlines+18 andere
Aeromexico,Air Canada+19 andere
17
18
zondag
Aeromexico,Air Canada,Azores Airlines+20 andere
Aeromexico,Air Canada+21 andere
19
20
service in de businessclass kwam pas na 40 minuten omdat de steward de gehele tijd in de cockpit verbleef op een vlucht van 2,5 uur lijkt mij dat heel lang en onnodig
service in de businessclass kwam pas na 40 minuten omdat de steward de gehele tijd in de cockpit verbleef op een vlucht van 2,5 uur lijkt mij dat heel lang en onnodig
Wifi gekocht voor de gehele vlucht - pas na 2,5 uur werkte de wifi. Slechte zaak!! Assistentie van de crew gevraagd, personeel kwam gewoon niet. Na 1 uur aan mijn buren gevraagd of ze ook wilde 'bellen' voor assistentie en toen duurde het nog 15 minuten. Echt slecht!!
Vertraging waardoor we laat landden, en toen lange taxi en nog bus naar de gate. Tenslotte nog 45 min wachten op paspoortcontrole waardoor pas 23:45 buiten.
vluchtvertragingen kunnen verder worden aangekondigd, zodat u niet urenlang op de luchthaven hoeft te wachten
Personnel, goede stoel en verbinding op tijd. Gate op Dubai was krap, maar ging ok
Het zitcomfort was ronduit slecht. Personeel was als doorgaans top.
Gedoe met teveel passagiers die weigeren een mondkapje op te doen en een kat/muis spel spelen met de bemanning. KLM kwaliteit als vanouds, maar verziekt door dit soort medepassagiers.
Drie meer delayed. Dan opeen 5 uur later dan 3 uur dan weer opeens 4 uur later. Er beleven mails binnenkomen. Geen idee meer wat je moest doen.
Check in was the worst ever. COVID-19 🤣😂🤣 sorry that can and needs to get much better and quicker
Boarding updates waren niet heel accuraat. Tegen het einde geen updates meer waardoor ik enkel dankzij een app op tijd aan de gate was.
Prima voor dat geld. Wel erg dure koffers als extra.
Transavia personeel was top. Security personeel op luchthaven Kos erg onvriendelijk.
Personeel was asociaal, het toestel was niet schoongemaakt. Het was echt dramatisch slecht.
I asked for a refund because I was covid positive and nobody responded yet.
Geen selectief beleid mbt Carry-in koffers toepassen. Consistent de regels toepassen.