Hoogseizoen | oktober |
---|---|
Goedkoopste vlucht | € 436 |
Ontdek welke vliegmaatschappijen rechtstreeks naar Luchthaven van Indianapolis vliegen en op welke dagen en boek rechtstreekse vluchten.
Rechtstreekse heenvluchten
Nederland naar Indianapolis
maandag
ANA,Aer Lingus,Aeromexico+40 andere
ANA,Aer Lingus+41 andere
39
40
dinsdag
ANA,Aer Lingus,Aeromexico+39 andere
ANA,Aer Lingus+40 andere
38
39
woensdag
ANA,Aer Lingus,Aeromexico+38 andere
ANA,Aer Lingus+39 andere
37
38
donderdag
ANA,Aer Lingus,Aeromexico+38 andere
ANA,Aer Lingus+39 andere
37
38
vrijdag
ANA,Aer Lingus,Aeromexico+39 andere
ANA,Aer Lingus+40 andere
38
39
zaterdag
ANA,Aer Lingus,Aeromexico+38 andere
ANA,Aer Lingus+39 andere
37
38
zondag
ANA,Aer Lingus,Aeromexico+40 andere
ANA,Aer Lingus+41 andere
39
40
Rechtstreekse retourvluchten
Indianapolis naar Nederland
maandag
ANA,Aer Lingus,Aeromexico+40 andere
ANA,Aer Lingus+41 andere
39
40
dinsdag
ANA,Aer Lingus,Aeromexico+39 andere
ANA,Aer Lingus+40 andere
38
39
woensdag
ANA,Aer Lingus,Aeromexico+38 andere
ANA,Aer Lingus+39 andere
37
38
donderdag
ANA,Aer Lingus,Aeromexico+38 andere
ANA,Aer Lingus+39 andere
37
38
vrijdag
ANA,Aer Lingus,Aeromexico+39 andere
ANA,Aer Lingus+40 andere
38
39
zaterdag
ANA,Aer Lingus,Aeromexico+38 andere
ANA,Aer Lingus+39 andere
37
38
zondag
ANA,Aer Lingus,Aeromexico+40 andere
ANA,Aer Lingus+41 andere
39
40
Volle vlucht, de extra beenruimte, bijgeboekt, was perfect. Wisselende temperaturen gedurende de vlucht. Vriendelijke bemanning.
Volle vlucht, de extra beenruimte, bijgeboekt, was perfect. Wisselende temperaturen gedurende de vlucht. Vriendelijke bemanning.
service in de businessclass kwam pas na 40 minuten omdat de steward de gehele tijd in de cockpit verbleef op een vlucht van 2,5 uur lijkt mij dat heel lang en onnodig
Wifi gekocht voor de gehele vlucht - pas na 2,5 uur werkte de wifi. Slechte zaak!! Assistentie van de crew gevraagd, personeel kwam gewoon niet. Na 1 uur aan mijn buren gevraagd of ze ook wilde 'bellen' voor assistentie en toen duurde het nog 15 minuten. Echt slecht!!
Zeer koud in de businessclass. Iedereen deed zijn jas aan. Gevraagd of het iets warmer kon waar ja werd opgezegd maar wat niet gebeurde.
Vertraging waardoor we laat landden, en toen lange taxi en nog bus naar de gate. Tenslotte nog 45 min wachten op paspoortcontrole waardoor pas 23:45 buiten.
vluchtvertragingen kunnen verder worden aangekondigd, zodat u niet urenlang op de luchthaven hoeft te wachten
Covid protocol was badly monitored. Coughing people without a mask. Thank you KLM for your ignorance.
Ik was verbaasd over hoe slecht het vliegtuig was onderhouden. Veel zaken kapot of werkten niet. Ook stoelen niet comfortabel. Vliegtuig werd gewisseld waardoor we niet meer als gezin naast elkaar konden zitten, dit was erg jammer op een 10 uur durende vlucht en volgens de tickets zouden ik en mijn man naast elkaar zitten en onze dochter van 8, achter ons. Dit hebben we natuurlijk gewisseld. Personeel wel ontzettend vriendelijk. Apart kindermenu was ook goed.