Laagseizoen | juni |
---|---|
Hoogseizoen | december |
Goedkoopste vlucht | € 392 |
Ontdek welke vliegmaatschappijen rechtstreeks naar Luchthaven van Johannesburg OR Tambo vliegen en op welke dagen en boek rechtstreekse vluchten.
Rechtstreekse heenvluchten
Nederland naar Johannesburg OR Tambo
maandag
ANA,ASKY,Aegean Airlines+68 andere
ANA,ASKY+69 andere
67
68
dinsdag
ANA,ASKY,Aegean Airlines+61 andere
ANA,ASKY+62 andere
60
61
woensdag
ANA,ASKY,Aegean Airlines+65 andere
ANA,ASKY+66 andere
64
65
donderdag
ANA,ASKY,Aegean Airlines+60 andere
ANA,ASKY+61 andere
59
60
vrijdag
ANA,ASKY,Aegean Airlines+68 andere
ANA,ASKY+69 andere
67
68
zaterdag
ANA,ASKY,Aegean Airlines+60 andere
ANA,ASKY+61 andere
59
60
zondag
ANA,ASKY,Aegean Airlines+65 andere
ANA,ASKY+66 andere
64
65
Rechtstreekse retourvluchten
Johannesburg OR Tambo naar Nederland
maandag
ANA,ASKY,Aegean Airlines+68 andere
ANA,ASKY+69 andere
67
68
dinsdag
ANA,ASKY,Aegean Airlines+61 andere
ANA,ASKY+62 andere
60
61
woensdag
ANA,ASKY,Aegean Airlines+65 andere
ANA,ASKY+66 andere
64
65
donderdag
ANA,ASKY,Aegean Airlines+60 andere
ANA,ASKY+61 andere
59
60
vrijdag
ANA,ASKY,Aegean Airlines+68 andere
ANA,ASKY+69 andere
67
68
zaterdag
ANA,ASKY,Aegean Airlines+60 andere
ANA,ASKY+61 andere
59
60
zondag
ANA,ASKY,Aegean Airlines+65 andere
ANA,ASKY+66 andere
64
65
Volle vlucht, de extra beenruimte, bijgeboekt, was perfect. Wisselende temperaturen gedurende de vlucht. Vriendelijke bemanning.
Volle vlucht, de extra beenruimte, bijgeboekt, was perfect. Wisselende temperaturen gedurende de vlucht. Vriendelijke bemanning.
service in de businessclass kwam pas na 40 minuten omdat de steward de gehele tijd in de cockpit verbleef op een vlucht van 2,5 uur lijkt mij dat heel lang en onnodig
Zeer koud in de businessclass. Iedereen deed zijn jas aan. Gevraagd of het iets warmer kon waar ja werd opgezegd maar wat niet gebeurde.
Het zitcomfort was ronduit slecht. Personeel was als doorgaans top.
Covid protocol was badly monitored. Coughing people without a mask. Thank you KLM for your ignorance.
We kregen info dat de vlucht overboekt was dus gingen we naar de informatiebalie van Lufthansa in Frankfurt en werden werkelijk onbeschoft te woord gestaan. Ook geen wifi aan boord. Slechte entertainment.
1. We hadden een ‘pre-boarding’ ticket. Wat is dat? Konden niet zomaar door en moesten naar ticket balie. 2. Frankfurt is primitief: met bussen van gates naar plane vice versa. Transit via allerlei merkwaardige gangenstelsels. En dan zelf trap op om plane binnen te komen. Dat gaat niet ok voor mensen slecht ter been. Is dit het moderne Duitsland? In Holguin ook trap af en op. Daarna door naar Montego Bay: dat is beter dan Frankfurt !
We hadden allemaal alleen maar 1 handbagage en we waren allemaal volgens de regels en we moesten deze laten inchecken tegen onze wil. Erg arrogante maatschappij. Ik was al gestopt te vliegen met ze en dacht ga het weer proberen. Maar dit is voorlopig weer de laatste keer. Nare maatschappij die niet weet wat klant vriendelijkheid en customer service is