Laagseizoen | januari |
---|---|
Hoogseizoen | april |
Goedkoopste vlucht | € 322 |
Ontdek welke vliegmaatschappijen rechtstreeks naar Tokio vliegen en op welke dagen en boek rechtstreekse vluchten.
Rechtstreekse heenvluchten
Nederland naar Tokio
maandag
AIR PREMIA,ANA,AccesRail+90 andere
AIR PREMIA,ANA+91 andere
89
90
dinsdag
ANA,AccesRail,Aero K+93 andere
ANA,AccesRail+94 andere
92
93
woensdag
AIR PREMIA,ANA,AccesRail+91 andere
AIR PREMIA,ANA+92 andere
90
91
donderdag
ANA,AccesRail,Aero K+92 andere
ANA,AccesRail+93 andere
91
92
vrijdag
AIR PREMIA,ANA,AccesRail+95 andere
AIR PREMIA,ANA+96 andere
94
95
zaterdag
AIR PREMIA,ANA,AccesRail+91 andere
AIR PREMIA,ANA+92 andere
90
91
zondag
AIR PREMIA,ANA,AccesRail+95 andere
AIR PREMIA,ANA+96 andere
94
95
Rechtstreekse retourvluchten
Tokio naar Nederland
maandag
AIR PREMIA,ANA,AccesRail+90 andere
AIR PREMIA,ANA+91 andere
89
90
dinsdag
ANA,AccesRail,Aero K+93 andere
ANA,AccesRail+94 andere
92
93
woensdag
AIR PREMIA,ANA,AccesRail+91 andere
AIR PREMIA,ANA+92 andere
90
91
donderdag
ANA,AccesRail,Aero K+92 andere
ANA,AccesRail+93 andere
91
92
vrijdag
AIR PREMIA,ANA,AccesRail+95 andere
AIR PREMIA,ANA+96 andere
94
95
zaterdag
AIR PREMIA,ANA,AccesRail+91 andere
AIR PREMIA,ANA+92 andere
90
91
zondag
AIR PREMIA,ANA,AccesRail+95 andere
AIR PREMIA,ANA+96 andere
94
95
Volle vlucht, de extra beenruimte, bijgeboekt, was perfect. Wisselende temperaturen gedurende de vlucht. Vriendelijke bemanning.
Volle vlucht, de extra beenruimte, bijgeboekt, was perfect. Wisselende temperaturen gedurende de vlucht. Vriendelijke bemanning.
Wifi gekocht voor de gehele vlucht - pas na 2,5 uur werkte de wifi. Slechte zaak!! Assistentie van de crew gevraagd, personeel kwam gewoon niet. Na 1 uur aan mijn buren gevraagd of ze ook wilde 'bellen' voor assistentie en toen duurde het nog 15 minuten. Echt slecht!!
Zeer koud in de businessclass. Iedereen deed zijn jas aan. Gevraagd of het iets warmer kon waar ja werd opgezegd maar wat niet gebeurde.
Het zitcomfort was ronduit slecht. Personeel was als doorgaans top.
Covid protocol was badly monitored. Coughing people without a mask. Thank you KLM for your ignorance.