Laagseizoen | juni |
---|---|
Hoogseizoen | december |
Goedkoopste vlucht | € 339 |
Ontdek welke vliegmaatschappijen rechtstreeks vanuit Luchthaven van Amsterdam Schiphol naar São Paulo vliegen en op welke dagen en boek rechtstreekse vluchten.
Rechtstreekse heenvluchten
maandag
Air France,GOL,KLM
Air France,GOL+1 andere
dinsdag
Air France,GOL,KLM
Air France,GOL+1 andere
woensdag
Air France,GOL,KLM
Air France,GOL+1 andere
donderdag
Air France,GOL,KLM
Air France,GOL+1 andere
vrijdag
Air France,GOL,KLM
Air France,GOL+1 andere
zaterdag
Air France,GOL,KLM
Air France,GOL+1 andere
zondag
Air France,GOL,KLM
Air France,GOL+1 andere
Rechtstreekse retourvluchten
maandag
Air France,GOL,KLM
Air France,GOL+1 andere
dinsdag
Air France,GOL,KLM
Air France,GOL+1 andere
woensdag
Air France,GOL,KLM
Air France,GOL+1 andere
donderdag
Air France,GOL,KLM
Air France,GOL+1 andere
vrijdag
Air France,GOL,KLM
Air France,GOL+1 andere
zaterdag
Air France,GOL,KLM
Air France,GOL+1 andere
zondag
Air France,GOL,KLM
Air France,GOL+1 andere
De service is aardig uitgekleed in de ecomonoy klasse. Eenvoudig ontbijt met keuze uit scrambled eggs of crepe’s met appel. Flesje water en dat is het dan. Tussendoor geen snacks of andere dranken waar ze mee rond komen. Vlak voor de landing nog een warme snack en dat was het op een 8 uur durende vlucht.
De service is aardig uitgekleed in de ecomonoy klasse. Eenvoudig ontbijt met keuze uit scrambled eggs of crepe’s met appel. Flesje water en dat is het dan. Tussendoor geen snacks of andere dranken waar ze mee rond komen. Vlak voor de landing nog een warme snack en dat was het op een 8 uur durende vlucht.
Volle vlucht, de extra beenruimte, bijgeboekt, was perfect. Wisselende temperaturen gedurende de vlucht. Vriendelijke bemanning.
service in de businessclass kwam pas na 40 minuten omdat de steward de gehele tijd in de cockpit verbleef op een vlucht van 2,5 uur lijkt mij dat heel lang en onnodig
Wifi gekocht voor de gehele vlucht - pas na 2,5 uur werkte de wifi. Slechte zaak!! Assistentie van de crew gevraagd, personeel kwam gewoon niet. Na 1 uur aan mijn buren gevraagd of ze ook wilde 'bellen' voor assistentie en toen duurde het nog 15 minuten. Echt slecht!!
Zeer koud in de businessclass. Iedereen deed zijn jas aan. Gevraagd of het iets warmer kon waar ja werd opgezegd maar wat niet gebeurde.
Vertraging waardoor we laat landden, en toen lange taxi en nog bus naar de gate. Tenslotte nog 45 min wachten op paspoortcontrole waardoor pas 23:45 buiten.
Covid protocol was badly monitored. Coughing people without a mask. Thank you KLM for your ignorance.
Gedoe met teveel passagiers die weigeren een mondkapje op te doen en een kat/muis spel spelen met de bemanning. KLM kwaliteit als vanouds, maar verziekt door dit soort medepassagiers.
Wel wat vertragingen maar dat was niemand zijn schuld. Landen op FNC is niet altijd evident.
We hadden allemaal alleen maar 1 handbagage en we waren allemaal volgens de regels en we moesten deze laten inchecken tegen onze wil. Erg arrogante maatschappij. Ik was al gestopt te vliegen met ze en dacht ga het weer proberen. Maar dit is voorlopig weer de laatste keer. Nare maatschappij die niet weet wat klant vriendelijkheid en customer service is