Laagseizoen | juni |
---|---|
Hoogseizoen | december |
Goedkoopste vlucht | € 343 |
Ontdek welke vliegmaatschappijen rechtstreeks naar São Paulo vliegen en op welke dagen en boek rechtstreekse vluchten.
Rechtstreekse heenvluchten
Nederland naar São Paulo
maandag
ANA,ASKY,Aerolineas Argentinas+55 andere
ANA,ASKY+56 andere
54
55
dinsdag
ANA,ASKY,Aerolineas Argentinas+51 andere
ANA,ASKY+52 andere
50
51
woensdag
ANA,ASKY,Aerolineas Argentinas+52 andere
ANA,ASKY+53 andere
51
52
donderdag
ANA,ASKY,Aerolineas Argentinas+56 andere
ANA,ASKY+57 andere
55
56
vrijdag
ANA,ASKY,Aerolineas Argentinas+51 andere
ANA,ASKY+52 andere
50
51
zaterdag
ANA,ASKY,Aerolineas Argentinas+56 andere
ANA,ASKY+57 andere
55
56
zondag
ANA,ASKY,Aerolineas Argentinas+51 andere
ANA,ASKY+52 andere
50
51
Rechtstreekse retourvluchten
São Paulo naar Nederland
maandag
ANA,ASKY,Aerolineas Argentinas+55 andere
ANA,ASKY+56 andere
54
55
dinsdag
ANA,ASKY,Aerolineas Argentinas+51 andere
ANA,ASKY+52 andere
50
51
woensdag
ANA,ASKY,Aerolineas Argentinas+52 andere
ANA,ASKY+53 andere
51
52
donderdag
ANA,ASKY,Aerolineas Argentinas+56 andere
ANA,ASKY+57 andere
55
56
vrijdag
ANA,ASKY,Aerolineas Argentinas+51 andere
ANA,ASKY+52 andere
50
51
zaterdag
ANA,ASKY,Aerolineas Argentinas+56 andere
ANA,ASKY+57 andere
55
56
zondag
ANA,ASKY,Aerolineas Argentinas+51 andere
ANA,ASKY+52 andere
50
51
De service is aardig uitgekleed in de ecomonoy klasse. Eenvoudig ontbijt met keuze uit scrambled eggs of crepe’s met appel. Flesje water en dat is het dan. Tussendoor geen snacks of andere dranken waar ze mee rond komen. Vlak voor de landing nog een warme snack en dat was het op een 8 uur durende vlucht.
De service is aardig uitgekleed in de ecomonoy klasse. Eenvoudig ontbijt met keuze uit scrambled eggs of crepe’s met appel. Flesje water en dat is het dan. Tussendoor geen snacks of andere dranken waar ze mee rond komen. Vlak voor de landing nog een warme snack en dat was het op een 8 uur durende vlucht.
Volle vlucht, de extra beenruimte, bijgeboekt, was perfect. Wisselende temperaturen gedurende de vlucht. Vriendelijke bemanning.
Wifi gekocht voor de gehele vlucht - pas na 2,5 uur werkte de wifi. Slechte zaak!! Assistentie van de crew gevraagd, personeel kwam gewoon niet. Na 1 uur aan mijn buren gevraagd of ze ook wilde 'bellen' voor assistentie en toen duurde het nog 15 minuten. Echt slecht!!
Zeer koud in de businessclass. Iedereen deed zijn jas aan. Gevraagd of het iets warmer kon waar ja werd opgezegd maar wat niet gebeurde.
vluchtvertragingen kunnen verder worden aangekondigd, zodat u niet urenlang op de luchthaven hoeft te wachten
Covid protocol was badly monitored. Coughing people without a mask. Thank you KLM for your ignorance.
Boarding updates waren niet heel accuraat. Tegen het einde geen updates meer waardoor ik enkel dankzij een app op tijd aan de gate was.
We hadden allemaal alleen maar 1 handbagage en we waren allemaal volgens de regels en we moesten deze laten inchecken tegen onze wil. Erg arrogante maatschappij. Ik was al gestopt te vliegen met ze en dacht ga het weer proberen. Maar dit is voorlopig weer de laatste keer. Nare maatschappij die niet weet wat klant vriendelijkheid en customer service is